Šumava 2006

Středa 19. 4. 2006

Kolín - Hartmanice

Čtvrtek 20. 4. 2006

Třikrát na raftu Otava z Čeňkárny do Rejštejna, odpoledne pěšky, turistické značení na Hartmanicku tedy nic moc, lehce bloudíme. Pohybujeme se na hranici bývalého vojenského prostoru, doufáme, že ne v dopadových plochách bývalých střelnic. Sněhu leží na Šumavě pořád dost. Nakonec zdárně dorážíme do Dobré Vody, kde na přelomu 10. a 11. st. působil mnich a poustevník Vintíř, prohlížíme opravený kostel, který před listopadem sloužil jako armádní sklad. Po loukách scházíme zpět do Hartmanic. Nabíráme síly po náročném dni, pečeme bůček, vaříme guláš pro ty ještě náročnější, které nás teprve čekají.

Pátek 21. 4. 2006

Pěší den. Z Hartmanic do Rejštejna, po cestě Radkovská pec, o které se neví, proč tady vlastně byla. Značení ukryté stejně důmyslně jako včera, místo v Kašperských horách se ocitáme na protějším kopci, ale louka na horizontu stála za to. V Kašperkách doplňujeme energii a vyrážíme k hradu. Zavřeno /!/, takže do Sušice. Zde způsobím planý poplach, kvůli zbytečnému hledání foťáku nám ujíždí poslední autobus. Ochotný mládenec nás za úplatu veze /škodovkou/ do Hartmanic. Večer dojíždí a část cesty po svých /s rancem a notebookem/ dochází PJ.

Sobota 22. 4. 2006

Část výpravy dopoledne na menším výletě - Peklo, Karlov /a zase jsme ztratili značku/. Po obědě Čeňkárna, dnes je to veselejší, je nás pět, máme tudíž šoféra, střídáme se na raftu a za volantem, splouváme celkem čtyřikrát. Sluníčko, průtok kolem třiceti kubíků, krása. Večer ještě krátká vycházka do okolí Hartmanic, ale déšť nás zahání zpět.

Neděle 23. 4. 2006

Pěšky směr Stará Huť. Značku jsme neztratili, po žádné jsme totiž aspoň půlku trasy pro jistotu vůbec nešli. Přes hřeben nad údolím Křemelné se vracíme do Hartmanic, občas se otevřou výhledy na protější kopce, ale jinak vše v mlze. Po obědě balíme, uklízíme a opouštíme Hartmanice. Nemělo to chybu.

Michal
foto Hans, Michal a Vašek

Na titulní vodáckou stránku Na přehled veteránských akcí