Vltava 2009

Zlatá Koruna

Netradiční začátek

29. 6. 2009

Vzhledem k nucenému zkrácení kursu o jeden den zařazujeme začátečnický výcvik na Hradišťku. Padají nejen lidi do vody, ale taky holky z motorky a loď z auta. Přežili jsme.

Kdo tam byl

Vzhledem k tomu, že nejdůležitější osobou na lodi je zadák, uvádíme ho jako prvního. Háček následuje.

Jako hosté jen ve Vyšším Brodě

Ve Vyšším Brodě

31. 8. - 3. 9. 2009

Začátečnický výcvik na peřeji u kláštera, mnohokrát sjezd vyšebrodské šlajsny, trénink esíček a přejezdů na herbertovské peřeji, výlet na Maria Rast am Stein, Čertovu stěnu a na elektrárnu Lipno, volejbal na místním hřišti. Počasí nám přeje, zvlášť v úterý na šlajsně. Obrázky rozplaveb jsou publikovány ve fotogalerii.

Vyšší Brod, ostrov, mlýn

Maria Rast am Stein

Čertova stěna

Elektrárna Lipno

Výcvik peřej Vyšší Brod, Herbertov

Šlajsna Vyšší Brod

Volejbal

Vyšší Brod - Nové Spolí (34 km)

3. 9. 2009

Balíme ještě za sluníčka, provází nás přes Herbertov, Rožmberk až k Pískárně. Vzhledem k nepříznivé předpovědi počasí na zítra pokračujeme dál, abychom dnes ujeli co nejvíc. Před Větřním přichází první přeháňka. Přes dvě šlajsny a několik dalších přeháněk dojíždíme až na tábořiště v Novém Spolí.

Balíme

Jedeme

Nové Spolí

4. 9. 2008

Téměř celý den prší, odpoledne krátký výlet do Krumlova. Tábořiště se plní, pochybné existence, hlučná noc.

Nové Spolí-Dívčí kámen (27 km)

5. 9. 2008

Sluníčko vylezlo, balíme a s radostí máváme Novému Spolí. Bezproblémový jez Rechle, přetahujeme Slepice, pak háčci vytahují šampón a mydlí se do jezu u bývalého Mrázkova mlýna, dnes u krumlovského gymnázia. Zdoláváme bez ztráty kytičky, pak přetahujeme u Jelení lávky. Za Krumlovem začíná při svačině nepříjemně foukat, spěcháme ke Zlaté Koruně. Poslední dnešní jez, jedou jen zadáci, dalších 10 km a Dívčí kámen je náš, dokonce přestává foukat. Ještě večer vycházka na hrad. Dlouhý táborák.

Rechle a U Slepic

Mrázkův mlýn

Jelení lávka, svačina

Zlatá Koruna

Dívčí kámen

Dívčí kámen - Boršov (10 km) - Kolín

6. 9. 2008

Ráno jako na Dívčáku - zima, mlha, aby se nám rozproudila krev, hledáme peněženku Michala R. Balení už je rutina, v 11 za sluníčka vyrážíme na posledních 10 km. Verča a Terka si k pobavení ostatních stelou na kameni a získávají Čochtana. Předán při rozloučení v Kolíně.